21.7.19

Na viddraneddra di gran cori. Da un sonetto di Giorgio Baffo (Venezia 1694 – 1768) nel mio dialetto campobellese

Giorgio Fattori, L'amore nei campi
Na viddraneddra all'erba a lu stinnicchiu
truvavu na iurnata, ca durmìa,
i' m'addunavu ca nenti sintìa
e duci duci tuccavu lu Sticchiu.

S'adduvigliaiu, ed arristà alluccuta,
ca lu strumentu 'mmanu iu tiniva,
e dumannà: “Chi è sta cosa viva?”.
Dicu: “ Na Minchia, pi fari 'na futtuta”.

Ladia nun fa la facci a stu' parlari
e, pigliannu lu lasu ca mi duna,
tutta la so vistina iu ci riju.

Na fimmina di cori era macari,
a panza allariu misa a mia si duna,
la minchia nni lu sticchiu ci trummìu.

Bontà d’una villana
Sull’erba una Villana zovenotta
Ho trovà sola un zorno, che dormiva;
Quando ho capìo, che gnente la sentiva,
E mi bel bello toccheghe la Potta.

La s’hà svegià, la xe restada in botta
Vedendome, che in man gavea la piva,
La dise, cosa xe sta robba viva,
E mi ghe digo, un Cazzo, che ve fotta.

No la fà brutto a sto parlar el muso,
E mi tiò l’occasion, che la me dona,
E tireghe le corrole ben suso;

Co ho visto, che la xe una bona Dona,
Che la se mette colla panza in suso,
E mi senz’altro mettighelo in Mona.

da Giorgio Baffo, Tutte le poesie in "Liber liber"

Nessun commento:

statistiche